Sider

søndag den 21. oktober 2012

Efterårsbilleder

Trængte til lidt luft under vingerne, så tog med min kære Jacob til fyn denne weekend for at besøge min mor. 

Weekenden blev langt fra kedelig, med en østers-tur til vadehavet og et efterfølgende østersgilde med de to spande østers vi fik samlet. 

Resten af weekenden er gået med små haveprojekter min mor havde og en masse madlavning. 
Alt i alt den perfekte weekend :)   

Her er et par efterårsbilleder fra haven idag. Har fået anskaffet mig et nyt objektiv. 
Canon Macro EF 100mm 1:2,8 USM, som jeg helt sikkert vil få megen sjov ud af. 
  
Tid til fordybelse 
Fantastisk smukke græskar
Taget med mit nye makro objektiv
Ligeledes taget med mit nye makro objektiv
Jacob fik udskiftet pc'en med en gren-saks 
(Jeg drikker selvfølgelig kaffe)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar