Sider

torsdag den 17. juni 2010

Tilgiv mig fader, for jeg har syndet!!!

Nu er jeg over halvvejs med mit personlige projekt der går ud på at leve efter Lene Hanssons livsstil, om ikke at blande kulhydrater med protein i samme måltid, og må tilstå jeg er hoppet i.
Faktisk vil jeg vove den påstand, at det er fysisk umuligt at overholde hendes kur. Jeg er ikke stolt af at være faldet i, men må samtidig også sige at jeg ikke fortryder det et sekund.. Den forbudte ret jeg mæskede mig igennem igår, var intet mindre end Garfilds livret.. LASAGNE!! (som jeg iøvrigt har en opskrift på herinde)
-Og nøj hvor var det godt, intet mindre end små engleprutter i min mund. Og helt ærligt kunne jeg ikke mærke de store forandringer i min mave.. Faktisk har jeg ikke kunne mærke nogen forskel hele ugen. Oven i hatten er der sneget sig et ekstra Kilo ind på kontoen, så min begejstring for Lene og hendes kur, er stadig kun ved det begrænsede. Nu skal Lene ikke tage al skyld på sine slanke skuldre, kunne måske være en overdreven mængde jordbærtærte jeg fik igår, der var skyld i det ekstra kilo.

Hun har stadig ikke besvaret min mail, men en dame som hende har selvfølgelig også mange jern i ilden, så kan være svært at nå det hele.
-Venter i hvert fald stadig med spænding.

En dag tilbage i Lenes verden, og så er det tilbage til mit gamle liv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar